Vadlīnijas studiju apļu konsultantiem
Vadlīnijas tapušas projekta „Izglītība pārmaiņām” pieredzes rezultātā. Nozīmīgākais zināšanu avots studiju aplī ir dalībnieku pašu pieredze un zināšanas. Tomēr vislabāk aplis darbojas tad, ja tam ir arī konsultants. Šajā bukletā stāstīts par to, ko nozīmē būt par studiju apļu konsultantu.
Lasīt tālāk...
 
GLOBE un dabaszinības: 10 gadi GLOBE programmai Latvijā
GLOBE projekts ir starptautiska vides zinātnes un izglītības programma, kas apvieno skolēnus, skolotājus un zinātniekus kopīgam darbam vides izpētē. Šajā bukletā varat iepazīties ar to, ko skolotāji un skolēni dara GLOBE programmas ietvaros, un kā to var izmantot mācību stundās.
Lasīt tālāk...
 
Upe man stāstu stāsta
Grāmatā var iepazīties ar projektu metodi kā vienu no aktīvās mācīšanās metodēm, kā arī gūt metodiskas ierosmes - konkrētu nodarbību paraugus darbam pie upes.
Lasīt tālāk...
 
Mana projekta rokasgrāmata
Mācību materiālu komplekts ir paredzēts darbam ar pamatskolas skolēniem, lai attīstītu patstāvīgā darba iemaņas un uzlabotu viņu prasmes risināt problēmas, izstrādājot projektus. Komplektā ietilpst metodisko ieteikumu grāmata skolotājam un darba burtnīca skolēnam.
Autore: Zane Oliņa
2001. gads
 
Kā noteikt upes tīrības pakāpi?

Mācību materiālu komplekts dabas zinātnēs. Skolotāja grāmata būs palīgs skolotājam upes pētījumu organizēšanā. Tajā norādīts, kā apsekot upi, ievākt paraugus, noteikt upes tīrības pakāpi. Skolēnu grāmatā "Kas ir upe?" vienkāršā valodā skaidroti dažādi ar upes dzīvi saistīti jēdzieni. Izveidota arī interaktīva mājas lapa internetā www.liis.lv/kasirupe

Autori Andris Urtāns un Loreta Urtāne

Grāmatas izdotas ar Sorosa fonda - Latvija atbalstu

1997. gads

 
Vai upe ir dzīva?

Mācību filma par upes pētījumiem, kurus pa spēkam ir paveikt gan skolotājiem, gan dažādu vecumu bērniem. Hidrobiologi Loreta un Andris Urtāni filmā uzrunā mācību materiāla "Kā noteikt upes tīrības pakāpi?"  lietotājus, aicinot droši doties pie upes.

Vides filmu studija

1999. gads

 
<< Sākums < Iepriekšējā 1 2 3 Nākamā > Beigas >>